Telefontid: Alle hverdage fra 10-14

Mail: webshop@cremefraiche.dk

Vi får rigtig mange mails og vi besvarer dem så hurtig vi kan. Du kan normalt forvente svar inden for 1-2 hverdage, i travle perioder 2-3 hverdage.

Generelt
Hvor er min pakke?

Vi har 2-5 hverdages levering og du vil modtage en mail fra os, når din ordre er pakket. Herefter vil du høre fra enten GLS eller Post Nord når din pakke er på vej mod dig.

Er det 24 timer siden, du har afgivet din ordre, og har du endnu ikke modtaget en ordrebekræftelse? Kontakt venligst vores kundeservice.

Click og Collect

Hos os har en Click og Collect ikke en traditionel sporing af din pakke.
Vi sender pakken internt for at kunne give den gratis fragt.

Butikken sender dig en sms så snart de har modtaget den.

Hvad er en kredit nota/memo

En kredit memo, er en oversigt over hvad vi har modtaget fra dig og hvad vi sender tilbage til dig.
Så det beløb du får tilbage vil automatisk gå ind på det kort/konto, der er brugt i forbindelse med købet.

Hvad betyder det når jeg bestiller noget, som er på forudbestilling?

Forudbestilling er en vare, der endnu ikke er kommet til os endnu. Der står anført på den enkle vare hvornår den vil ankomme til vores lager. Herefter vil den blive sendt til dig.

Bestilles der andre varer samtidig med den forudbestilte vare, bliver din ordre derfor først afsendt fra os, når alle dine bestilte varer er ankommet til vores lager. Ønsker du at modtage de ikke forudbestilte vare først, så anbefaler vi, at du splitter din ordre op i to særskilte ordrer. Det betyder dog, at der trækkes fragt pr. ordre.

Gavekort

Gavekort og tilgodebeviser der er lavet i butikkerne kan ikke benyttes på hjemmesiden.
Gavekort lavet på webshoppen kan ikke bruges i en butik.

Bytteregler ved køb af gave

Som udgangspunkt er der også 14 dages returret, fra pakken er hentet eller modtaget. Skal gaven gives uden for de 14 dage skal der laves en aftale med os.

Skriv eller ring gerne før du bestiller, hvis du ved du at de 14 dage ikke kan blive overholdt.
Skriv også gerne i kommentarfældet at det er en gave.

Byttemuligheder ved juletid: Gaver købt på webshoppen fra d 25.11 til julegave kan returneres til om med d. 07.01.2024

Retur
Hvor længe har jeg til at returnere mit køb?

Du har 14 dage fra du har afhentet din pakke til at den skal være indleveret hos GLS. Husk at få en kvittering på din indlevering.

Hvis du returnerer dit køb for sent, uden der foreligger en aftale med kundeservice, vil din returpakke blive afvist.
Man har så mulighed for at få sine varer igen ved at betale for forsendelsen.

Hvordan sender jeg retur?

I din pakke ligger der en returlabel som vi tilbyder du kan bruge. Din pakke skal så afleveres hos en GLS eller DAO pakke shop.
I din pakke ligger der også en retur seddel vi meget gerne vil have du udfylder, det gør håndtering af din pakke hurtigere.

Hvis du mangler nogle af de papirer, så kan vi altid sende dem til dig på mail.

Hvad koster det at sende retur?

Ved brug af vores returlabel, vil vi fratrække 49 kr fra det beløb vi sender tilbage til dig.

Hvornår får jeg mine penge igen?

Normalt returbehandler vi indenfor ca. 4-5 hverdage og i ekstra travle perioder (6-14 hverdage).
Så snart vi har behandlet din returforsendelse, modtager du en mail en kreditnota, på det beløb der er på vej retur til dig.

Hvornår pengene tikker ind på din konto, afhænger af det betalingskort, der er brugt ved bestilling.
Dankort, VISA/Dankort - ca. 4-5 hverdage.
Mastercard, VISA Electron - ca. 26 hverdag (din bank kan bekræfte at pengene er på vej retur).

Hvordan modtager jeg min KLARNA/Viabill faktura?

Hvis du har spørgsmål vedrørende din betaling eller åben faktura, kontakt venligst Klarnas eller Viabills kundeservice.

Produkter
Kan jeg nå at annullere eller ændre min ordre?

Har du ændringer eller ønsker du at annullere din ordre, så kontakt os hurtigst muligt. Hvis du skriver en mail, vil vi anbefale at du giver mailen emnet: Annullering eller Ændring af min ordre, så kan vi hurtigere prioritere din mail og kan hjælpe. For når pakken er sendt afsted, så er der intet vi kan gøre.

Hvordan finder jeg den rigtige størrelse?

Vores størrelser kan variere og vi anbefaler man tager et kig på de vejledende mål, der findes under alle styles.

Tag forbehold for at målene er vejledende og kan derfor variere med 1-2 centimeter.

Kan jeg ombytte til en anden størrelse?

Beklageligvis kan vi ikke tilbyde at ombytte dit produkt til en anden størrelse. Du vil få dine penge igen og så skal der lægges en helt ny ordre for at du kan modtage den ønskede størrelse.

En vare, jeg godt kan lide, er udsolgt, vil den komme på lager igen?

For at give plads til alle de nyeste styles og trends på vores hjemmeside, er det usandsynligt, at vi får en vare igen, når den er udsolgt i en bestemt størrelse eller farve. Vores kundeservice kan desværre ikke tjekke, om varerne vil være tilgængelige igen i onlineshoppen. Vi anbefaler, at du jævnligt tjekker netbutikken, om varen er returneret på lager.

Hjælp os med at hjælpe jer

Når du skriver en mail til os, lav meget gerne en overskrift/emne der gør det tydelig hvad din henvendelse handler om FX ”Annullering af ordre”.

Når du henvender dig vedr. en specifik ordre, er det vigtig at du oplyser dit ordrenummer, så kan vi hurtigere hjælpe dig.